Naam:
marcelina.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Sinds april is Marcel in de VUT en het leek ons nu een goed moment om onze reis, die al jaren boven aan ons lijstje staat te gaan verwezenlijken ........... 30 september a.s. vertrekken we naar Zuid-Afrika om samen aan onze rondreis te gaan beginnen!

Over onze reis

In 2000 hebben Marcel en ik voor het eerst een rondreis door Zuid-Afrika gemaakt. Deze reis heeft zoveel indruk op ons gemaakt, dat een eerstvolgende rondreis door Zuid-Afrika en Namibië bovenaan ons verlanglijstje kwam te staan!

Na een aantal jaren gewikt en gewogen te hebben, hebben we dit voorjaar de knoop doorgehakt en zijn we aan de voorbereidingen van onze rondreis door Zuid-Afrika, Namibië en Botswana begonnen.

Over de route waren we het heel snel eens en begon het puzzelen van welke accomodaties er op de te bezoeken plaatsen beschikbaar waren. Dit traject heeft behoorlijk wat tijd in beslag genomen, maar uiteindelijk hadden we de cirkel rond en kon de vlucht definitief geboekt worden.

Bezochte landen

Wij hebben 22 landen (9%) bezocht:

Andorra, België, Bosnië en Herzegovina, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, San Marino, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, Zuid-Afrika, Zwitserland.